Yhdistyksen maksut 2023

Kausikortti pienriistan pyyntiin: 60 €/kausi
Aluevuokra useamman koiran haukkukokeisiin: 20€/päivä

Yhdistyksen tilinumero: FI15 5463 0850 0067 00

Maksut tilitetään suoraan yhdistyksen tilille. Vierasluvat ja alueluvat tulee maksaa ennakkoon ja kopio suorituksesta tulee toimittaa puheenjohtajalle. Tämän lisäksi maastossa mahdollisen tarkastuksen yhteydessä on maksutosite pystyttävä esittämään.

Yhdistyksen varainhankinta perustuu pääosin jäsenmaksujen keräämiseen ja hirvenlihan myyntiin. Hankitut varat käytetään maanvuokriin ja toiminnan ylläpitämiseen.

Vuosittain hirvenlihaa on myynnissä vaihtelevia määriä. Lihaa myydään mieluiten ruhoina siten että aikuisen hirven ruho hintaan 10 €/kg ja vasan 10 €/kg.

Pakasteesta hirvenlihaa myydään noin 4 kg pusseissa 60 €/pussi (ei sis. fileitä). Sisäfile 50 €/kg. Ulkofile 40 €/kg; Entrecote 20 €/kg; Rove/käristys 20 €/kg

Lihan ostomahdollisuutta voi tiedustella puheenjohtajalta puhelimitse tai laittaa viestiä palaute osion kautta.