Metsästysalue

Yhdistyksen toiminta-alueena on alue, jota etelässä ja pohjoisessa rajoittavat Paakkolan kylän etelä- ja pohjoisrajat, lännessä Saarajoen ja Oritojan kautta Tervola-Tornio –kunnanrajalinja ja idässä Kemijoki. Toiminta-alueella on metsästysvuokrasopimusten piirissä yli 5000 ha metsästysmaata.

Yhdistys ylläpitää karttaa, josta käy selville sopimusten piirissä olevat metsästysmaat.

Metsästysalueen päivitetyt tiedot ovat jäsenten käytössä omariista palvelussa. Rekisteröidy palveluun ja ilmoita puheenjohtajalle metsästäjä numerosi jonka jälkeen hän lähettää teille kutsun ja pystytte itse tulostamaan tarvittaessa metsästysalueiden kartat.

Hirven metsästys tapahtuu vuonna 2020-2021 omariista kartalla jonka tunnus on 3F6SUSN2KA

Vastaavasti pienriistan pyyntiä voi harrastaa omariista kartalla jonka tunnus on 89XJNTREEY